Veelgestelde vragen

We proberen fineartonline zo makkelijk mogelijk te hou­den.

Mocht je toch vragen heb­ben, die niet hieronder worden beantwoord, schroom dan niet om con­tact met ons op te nemen. Wij zijn bereikbaar via mail: info@fineartonline.nl, via het contactformulier of telefonisch: 06-372 848 19


Vragen over Alu Art

Wat is Alu Art?

Alu Art is een print op hoogwaardig aluminium en een glossy coating, welke in 3 lagen wordt aangebracht, waardoor je een hele exclusieve afwerking krijgt. Naast het feit dat het haarscherp wordt weergegeven, is het zeer sterk en direct uit de doos op te hangen door het u-profiel wat aan de achterzijde van elke plaat is gemonteerd. Alu Art is geschikt voor zowel binnen als buiten.

Hoe bevestig ik Alu Art tegen de muur?

De print kan je met slechts 1 schroef (en plug) bevestigen aan de muur. Je kan de print ook gemakkelijk aan een ophangrail hangen.

Hoe maak ik Alu Art schoon?

Alu Art prints zijn zeer makkelijk schoon te houden met een schone, droge doek. Mocht je vette vingers zien, maak de plaat dan schoon met een vochtige doek.

Is Alu Art UV bestendig?

Ja, alle Alu Arts zijn UV bestendig en verkleuren niet. Daardoor zijn ze oa geschikt om buiten te hangen.


Vragen over levertijd en leveringen

Wat is de levertijd?

Fineartonline heeft geen voorraad. De prints of wandobjecten worden allemaal op bestelling gemaakt. De levertijd bedraagt ca. 4 weken en veelal korter. Dit is voor ons een bewuste keuze geweest omdat we alleen op deze manier zorg kunnen dragen voor een optimale kwaliteit van je bestelling en de prijs laag kunnen houden omdat we geen voorraad hebben.

 

Een aantal platen hangt echter wel in fotogalerie Gloss-n-Rust in Waddinxveen. Als hier sprake van is, zal je je bestelling met ca. 1 week in huis hebben.

Ik zie nergens verzendkosten?

Klopt helemaal! Wij rekenen geen verzendkosten. De prijs die je ziet, is de prijs die je betaald.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Je bestelling wordt zorgvuldig verpakt in een stevige doos met extra bescherming rondom je print of wandobject. De levering is in handen bij DHL, TNT, Postnl of GLS. Leveringen van grotere formaten of bestellingen zal altijd op afspraak zijn.

Kan ik een ander afleveradres opgeven?

Uiteraard is dat geen enkel probleem. Tijdens het bestellen kan je het adres noteren waar je je bestelling wilt hebben. Mocht je in de tussentijd het afleveradres willen wijzigen, kan je altijd een mail sturen naar info@fineartonline.nl


Vragen over betalen en retourneren

Met welke betaalmiddelen kan ik betalen?

Je kunt op verschillende manieren betalen. Wij accepteren betalingen via iDEAL, Creditcards, PayPal en normale overboekingen per bank. Voor klanten in Belgie bieden we ook de mogelijkheid om te betalen met Bancontact/Mister Cash, Sofort en Maestro.

Kan ik veilig betalen bij jullie?

Alle betalingen worden afgehandeld door Mollie, een Nederlandse payment service provider. Mollie is geautoriseerd door De Nederlandsche Bank als betaalinstelling onder de Europese Verordening van de Payment Services Directive/PSD., en is 100% betrouwbaar. Voor meer informatie over Mollie kan je terecht op: https://www.mollie.com/nl/

Ik zie "STG MOLLIE Payments" op mijn bankafschrift staan, waarvoor is dit?

De rekening met de tenaamstelling “STG MOLLIE PAYMENTS” is van Stichting Mollie Payments.  De betalingen worden afgehandeld door Mollie, en handelt iDEAL-betalingen (en betalingen via een aantal andere betaalmethodes) af voor Fineartonline.nl. Doordat de gelden eerst bij Mollie terecht komen zie je Mollie op jouw bankafschrift.

Ik wil graag een BTW factuur ontvangen

Dat is geen enkel probleem. Stuur een mail naar info@fineartonline.nl en je krijgt hem in .pdf per mail.

Kennen jullie het herroepingsrecht van webshops?

Wij zijn uiteraard bekend met het herroepingsrecht voor consumenten en hier handelen wij dan ook naar. Klantbeleving, klanttevredenheid en service staan hoog in het vaandel. Retourneren is dan ook geen probleem mits het uiteraard voldoet aan de algemene voorwaarden.